Terms & Conditions - B2C
Generelt
Kontakt
Som kunde eller interesseret er du altid velkommen til at kontakte os på support@papirvaerk.dk. Vi vil vende tilbage hurtigst muligt og oftest inden for 1-2 hverdage.
Levering og produktionstid
Hvis du har spørgsmål omkring din ordre, er du altid velkommen til at kontakte os på support@papirvaerk.dk
Er din ordre forsinket vil du få besked herom. Hvis du har spørgsmål vedrørende levering og tracking bedes du kontakte os på support@papirvaerk.dk
Da vores produkter er håndlavede, kan der opstå forlængede produktionstider på 1-3 arbejdsdage. Vi behandler din ordre og sætter produktionen i gang, så snart ordren er lagt på hjemmesiden. Når din ordre er færdigproduceret, bestræber vi os på at denne bliver leveret inden for:
Danmark: 1-2 arbejdsdage
Skandinavien: 2-7 arbejdsdage
Europa: 3-8 arbejdsdage
Oversøisk: 10-14 arbejdsdage
Betaling
Du betaler gennem et sikkert system via Shopify payments og / eller Quick pay. Vi modtager betaling med VISA, Visa electron, Mastercard, AMEX, Maestro, UnionPay, Bancontact, iDEAL, Shop Pay, Apple Pay, Google Pay, Dankort og Mobile Pay samt JCB, Diners Club og Sofort. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
Papirværk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder, at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Papirværks egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.
24 måneders garanti
Som kunde hos Papirværk har du 24 måneder til at indsende en klage. Kunden skal indsende klagen inden for en fornuftig tidsramme, hvilket er 2 måneder efter at kunden har bemærket fejlen eller skaden. Hvis du har en klage kontakt venligst support@papirvaerk.dk - husk altid at tillægge relevant billedmateriale af produktet.
Klager
Har du modtaget beskadiget varer?
Skal du modtage en ny vare uden omkostninger skal den/de beskadigede vare sendes retur til os. Papirværk ApS er ansvarlige for alle omkostninger forbundet med dette. Derudover skal der indsendes følgende fotodokumentation ved modtagelsen af den beskadigede vare og senest 4 arbejdsdage efter modtagelsen: pakkens udvendige flader, den samlede indvendige beskyttelse, det skadede indhold og billede af GLS-labelen synlig på pakken. Kontakt os direkte på support@papirvaerk.dk
Vi behandler din klage så snart vi har modtaget besked herom. Hvis den beskadigede vare og fotodokumentation ikke er sendt til os inden for 4 arbejdsdage, vil det ikke længere være muligt at modtage en ny vare.
Retur/bytte
Du har fra modtagelsen af din ordre og 14 dage frem til at få byttet dit produkt. Bemærk dog at dette kan ske, hvis varen er i uskadet tilstand. Alle udgifter forbundet med returnering af varer betales af kunden. Kontakt venligst papirvaerk@papirvaerk.dk så vi kan tracke ordren. Alle returordrer sendes til:
Papirværk ApS
Att: Papirværk
Havnegade 100, Bedding A
5000 Odense C
Danmark
Refundering af det betalte beløb kan tage op til 14 arbejdsdage.
Forbehold
Hos Papirværk forbeholder vi os retten til taste- og/eller grammatiske fejl samt farveændringer. Vores produkter er håndlavede, hvilket giver vores produkter en unik tekstur og overflade. Der kan forekomme gnister og ujævnheder i papiret, som er en naturlig del af vores produktionsproces.
Privatlivspolitik
Papirværk forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Papirværk vil ikke videregive oplysninger om kunder/brugere til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at gennemføre en transaktion. Papirværk vil ikke sælge dit navn, din adresse, e-mailadresse, kreditkortinformation eller personlig data til tredjepart uden din forudindgåede tilladelse.